Meta, сопственикот на социјалните мрежи Facebook, Threads и Instagram, ќе ја продолжи забраната за нови политички реклами до крајот на неделата, објави компанијата на својата веб-страница. Таа забрана, која се однесува на сите нови реклами за социјални прашања, политика и избори во САД, требаше да истече во среда, на 6 ноември, но ќе биде продолжена поради недостаток на време за проверка на новите тврдења во рекламите.
Ограничувањето, воведено за прв пат во 2020 година, беше воведено за да се намали можноста за ширење дезинформации за време на изборниот процес. Рекламите што го поминаа прегледот на Meta пред полноќ на 29 октомври и добија најмалку една интеракција ќе им биде дозволено да останат активни на платформата додека трае забраната. Сепак, Meta нагласува дека повеќето промени на тие реклами нема да можат да се спроведат, освен распоредот, буџетот и прилагодувањата на понудите.
За време на периодот на забрана, огласувачите беа спречени да ги отстранат задолжителните ознаки „Платено од“, да ја уредуваат целната публика и да дуплираат реклами што покажале високи перформанси, пишува Euronews.
Google спроведува слична мерка пред изборите, забранувајќи политички реклами во САД до затворање на последните избирачки места на денот на изборите. Забраната на Google не ги опфаќа информативните кампањи спроведени од државни или федерални институции одговорни за спроведување на изборниот процес.