Моделот „Урус“ му помогна на Ламборџини за речиси двојно поголема заработувачка во првата половина од 2019 година

од Vladimir Zorba
173 прегледи

Ламборџини соопштија дека нивните испораки пораснале за дури 96 отсто во првата половина од годинава, најмногу поради новиот модел – „Урус“.

Италијанскиот производител на луксузни автомобили објави дека за изминатите шест месеци, има 4.533 испораки на автомобили, наспроти 2.327-те истиот период лани, при што само моделот „Урус“ има удел од 2.693 нарачани возила.

Продажбите во САД во азиско-тихоокеанското подрачје се зголемиле за повеќе од двапати, а САД остануваат најголемиот пазар на Ламборџини.

Од италијанската филијала на Фолксваген соопшиија дека се очекува тој солиден раст на продажбата да продолжи и во втората половина од 2019 година.

Слични содржини