Заедно со претставувањето на колекцијата пред-есен, Оливие Рустеин ги изненади сите фанови на Balmain со претставувањето на новото лого на модната куќа.
Логото претставува симбиоза помеѓу буквите “B” и “P”, а првата го носи кодот на името на модната куќа, а втората е своевидна почит кон нејзиниот креатор – Пјер Балмеин и кон омилената модна престолнина во лицето на Париз.
Секој кој ја следи строго работата на креативниот директор во социјалните мрежи, не може да не забележи значителна промена во позициите и појавата токму на новото лого, кое во различни кадри се додава под додатоци како торба, ремен или се наоѓа некаде низ позадината на кадрите .
“Постигнувањето на рамнотежата беше неверојатна работа – создавајќи форма која луѓето ќе ја паметат”, изјави Оливие Растејн за новото лого.
За разлика од претходниот монограм на Balmain, новото лого е исклучително чисто.
“Ова писмо има свој идентитет”, додаде креативниот директор на модната куќа.
Се разбира, класичната комбинација е избрана помеѓу контрастните црно-бели, кои неодамна станаа исклучително модерни во изработката на логоата меѓу големите модни куќи.
Логото ќе се појави за прв пат на компактна мала торба која го носи тематското име “The B bag”.
