Од средината на јануари, околу 180.000 луѓе во САД плаќале за претплата на Твитер, вклучувајќи го и Twitter Blue, или помалку од 0,2% од месечните активни корисници. Малиот број го сигнализира предизвикот со кој се соочува Елон Маск во претворањето на производот со претплата во главен извор на приходи, пишува The Information.
Претплатниците во САД сочинуваат околу 62% од вкупните претплатници на Twitter ширум светот, стои во документот, што значи дека Twitter има 290.000 претплатници кои плаќаат ширум светот. Твитер наплаќа 8 долари месечно за Blue Verified на интернет и 11 долари месечно за оние кои се регистрираат преку iOS на Apple, иако Apple задржува 30 отсто од таа такса.
Оваа информација се совпаѓа со наодите на истражувачот Тревис Браун, кој објавува редовни ажурирања на бројот на претплатници на Twitter Blue врз основа на пребарувањата за корисници кои се појавуваат како „blue_verified“.
„Само што проверив што покажа мојот Twitter Blue тракер оваа недела и работите се одвиваат точно како што се очекуваше (уште повеќе пречка, уште помал раст)“, напиша тој на 29 јануари 2023 година.
Во моментов, врз основа на податоците на Браун, се чини дека новата програма Twitter Blue има околу 300.000 претплатници, што е многу блиску до податоците што ги наведува The Information.
Тоа би значело дека Twitter во моментов добива дополнителни 2,4 милиони долари месечно преку програмата, или 7,2 милиони долари по квартал. Што е прилично добро – тоа е дополнителен приход во време кога на Twitter очајно му треба. Но, износот е сè уште далеку од нивото што платформата сака да го постигне во приходите од претплати.
Кога ги изложи своите планови за реформирање на Twitter 2.0, Маск рече дека сака приходите од претплати да достигнат околу 50% од вкупниот приход на Twitter. За да го постигне ова, Twitter треба да ја зголеми потрошувачката на Twitter Blue за 81 пати од сегашната состојба.
Исто така, 300 илјади регистрирања е само 0,12% од активните корисници на Твитер.