Новата портпаролка на Доналд Трамп во вторникот ги покани ТикТокерите и поткастерите да аплицираат за новинарски пропусници во Белата куќа, во обид на Белата куќа да го прошири својот дофат надвор од традиционалните медиуми кои американскиот претседател често ги критикува.
Во своето прво појавување пред новинарите во Белата куќа, портпаролката Каролин Левит рече дека дополнително место за „гласот на новите медиуми“ било резервирано на предната страна на тесната сала за брифинг. Трамп постојано ги критикуваше традиционалните медиуми како „непријател на народот“, а дека серијата појавувања на поткасти е заслужна за неговото враќање во Белата куќа.
„Како најмлада портпаролка во историјата, благодарение на претседателот Трамп, многу сум горда што ја отворам оваа просторија за гласот на новите медиуми“, рече Левит (27) пред преполната брифинг сала.
„Без разлика дали сте креатор на содржини на TikTok, блогер, поткастер, ако произведувате легитимна содржина на вести, ќе ви биде дозволено да аплицирате за акредитиви за печат во оваа Бела куќа“, рече таа.
Објавата беше помалку драматична отколку што стравуваа некои новински организации, откако синот на претседателот, Доналд Трамп Џуниор во ноември зборуваше за „отворање“ на прес-салата. 49-те места во просторијата беа доделени на голем број новински организации кои се членки на Здружението на дописници на Белата куќа. На новинарите без седишта им е дозволено да стојат на страна, доколку има простор, како што беше случајот во вторникот за првото појавување на новиот портпарол пред новинарите.
Новиот секретар за печат, исто така, вети дека ќе ги повика новинарите одговорни за, како што рече, „лагите“ за Трамп. „Точно знаеме дека многу медиуми во оваа земја шират лаги за овој претседател, за неговото семејство и ние тоа нема да го прифатиме“, рече таа.
Брифингот на култниот подиум на Белата куќа беше нејзин прв откако Трамп беше инаугуриран пред осум дена. Досега таа најмногу зборуваше за конзервативни телевизиски куќи, вклучително и Фокс њуз.
Трамп избегнуваше интервјуа со некои големи американски ТВ мрежи за време на изборната кампања, избирајќи наместо тоа да зборува на неколку главно десничарски поткасти, вклучувајќи го и многу популарното шоу на Џо Роган.