Трендовите за пребарување на Гугл илустрираат дека сме опкружени со многу, многу збунети луѓе кога станува збор за заразата што брзо се шири. Но, како општество, навистина ни треба помош. Побарајте на Гугл за тоа.
Минатиот вторник, на профилот на Твитер на GoogleTrends забележано е дека интересот за пребарување во светот за „симптоми на коронавирус“ се зголемил за 1.050% во однос на претходната недела. Исто така, се наведени и првите пет поврзани пребарувања во текот на претходните 24 часа, во кои беа вклучени работи како „како да се спречи коронавирусот “и„ како се шири коронавирусот “.
Но, и покрај навидум глобалниот обид да го добиеме мислењето на Гугл за тоа што треба и што не треба да правиме за да се избегне вирусот, друго популарно пребарување на Гугл илустрира дека ние сме опкружени со многу, многу збунети луѓе.
Сајтот BoingBoing откри дека во изминатите неколку дена, исто така, е зголемено пребарувањето по коронавирус пиво“, затоа што очигледно луѓето се под впечаток дека коронавирусот, познат и како nCoV, има врска со пивото од брендот Корона.
Пребарувањата се распространети од Северна Америка (но не и во Мексико, каде се произведува пивото) до западна Европа, како и во Австралија, Индија, Индонезија, Јапонија и Нов Зеланд.
Разочарувачки е што треба да се напише ова, но единствената заедничка работа што ја имаат пивото Корона и nCoV е потеклото на нивните имиња. На латински јазик, corōna значело „круна“, а современите јазици продолжуваат да го одразуваат тоа; „корона“, меѓу другото, се преведува како круна на современите каталонски, шпански и италијански јазик.
Коронавирусите биле именувани заради шилестите круни на нејзината површина, и секој што некогаш ја излупил етикетата од шише со Corona Light, ја забележал круната што се наоѓа на врвот на слоганот „La Cerveza Mas Fina“. Пиењето Корона му претходи на вирусот. Короната за прв пат се припремена во 1925 година, додека човечките коронавируси не беа идентификувани се до 1965 година.