
Очекуваме наскоро наследник на големата Toyota Supra, но очигледно ова нема да биде единствениот спортски модел кој го оживуваат Јапонците. Пред малку повеќе од две недели, од компанијата поднеле документи до Заводот за патенти и трговски марки на САД, кои зборуваат само за едно име – Celica.
Овој класичен спортист започнува како купе со заден погон во далечната 71-ва година и поминува низ вкупно седум генерации, но комерцијализација го претвора во модел со преден погон, а неговата последна генерација излегува во 99-та, која се испоставува дека е доволно бездушен и е со секаков недостаток на емоции, по што моделот излегува од плановите на јапонскиот автомобилски гигант. Тоа се случува делумно по заминувањето на производителот од светскиот рели шампионат, каде Celica освои многу подиуми.
Сметаме дека же има продолжение на концептот и ќе има многу други претпоставки, но само времето ќе покаже когтаа тоае стане реалност.