Колку често го проверувате вашиот профил на Фејсбук во текот на еден ден? Ако одговорот на ова прашање е дека “висите” постојано на интернет, веројатно сте еден од оние луѓе кои се зависни од социјалните мрежи. Тие сакаат да бидат забележани од различните места што ги посетиле и да ги информираат своите пријатели за сè што прават. Ова вклучува објавување на фотографии од забави или нешто уште поиритирачко- она што тие го консумираат.
“Време е за гурманство”, “Да станеме свињи”, “Слатки искушенија”, “Ич не ми е лошо …”, “Мммм …. уникатен вкусен десерт”, “Време е за дебелеење”, гласат дел од коментарите пропратени на разните десерти и добро украсени јадења. Според експертите за комуникација на интернет, овие пораки се должат на желбата на луѓето да ги истакнат поголемите финансиски можности или едноставно да се прават поважни пред своите следбеници.
Истражувањето на некои луѓе за здравата исхрана и употребата на органски или вегетаријански производи е уште една причина што некои луѓе го споделуваат своето мени.
Која храна најмногу се објавува во мрежата?
Ресторански деликатеси
“Гледајте и завидувајте!”, некои велат дека некои за прв пат отишле во гурмански ресторан и сакаат тоа да биде разбрано од светот. Оваа храна е поврзана со одреден социјален статус, што не секој може да си го дозволи. Статистичките податоци покажуваат дека ресторанските фотографии на социјалните мрежи се околу 8,8 милиони.
Десерти
Малкумина се оние во семејството кои не сакаат десерт. Откако хаштаговите станаа сè повеќе популарни, а луѓето се научија да се справат со различни филтри, фотографиите на сладоледи и различни колачи на Фејсбук и Инстаграм нагло се зголемија. Да не зборуваме дека скокна бројот на дамите кои прават капкејкови, колачи и слатки, кои прво ги сликаат од неколку различни агли, а потоа да ги пробувааат. Во моментов има околу 41,7 милиони пораки со ознаката #dessert во социјалните мрежи.
Салати
Да, модерно е да јадете спанаќ, авокадо, спирулина, чија со листови од глуварчиња и секакви други салати, кои не се толку вкусни, но пак се зборува дека се исклучително корисни за телото. Салатите се храна која е трета по големина со удел на интернет – со 17,5 милиони фотографии.
Пица
Сликите на печено тесто се прават не само при посета на ресторан за пица. Ако е домашна и во посуптилна форма, тоа е уште подобро. Ова значи дека е вкусно, здраво и направено со многу напор. Да не го споменуваме интересот за вегетаријанската пица и онаа со чоколадо (lol). Вкупно 35,5 милиони фотографии на социјални мрежи имаат пица торта.
Тестенини
Друга штетна храна, сакана од многумина. Таа е рангирана на четвртото место со 16,1 милиони поста на Instagram. Огромното мнозинство луѓе ги јадат тестенините во пабови или дома.
Бургери
Во есен и зима, снимките на хамбургерите на интернет се зголемуваат. И има зошто – за време на топлите месеци, оваа храна не оди баш добро. Колку е поголем просторот што го зема бургерот, толку подобро изгледа и ги тера луѓето да го вкусат. Во моментов има околу 12,2 милиони фотографии на социјални мрежи, кои се означени како #burger.