Висока ефикасност: Новата Opel Corsa и Opel Astra со LED фарови што штедат енергија

од desk2
180 прегледи

Риселхајм. Оптимално производство на светлост, минимална потрошувачка на енергија. Со цел дополнително да ги намали емисиите на CO2, Opel нуди високо ефикасни LED предни светла на новата Astra и новата Corsa. Најновите генерации на овие најпродавани модели го имаа своето деби пред неколку дена на меѓународниот саем ИАА Франкфурт.

Емисијата кај новата Opel Corsa е многу мала – не само затоа што шестата генерација на најпродаваниот мал автомобил е придвижувана од високо ефикасни мотори. Новата Corsa опционално е достапна со особено ефикасно LED осветлување. Секоја светилка троши само 13 вати. Тоа е заштеда на енергија од 81% во споредба со халогенот, кој троши околу 70W на светилка. Но, тоа не значи дека клиентите мора да прифатат компромиси во светлината; напротив, благодарение на специјалната технологија на рефлекторот, LED фаровите ја претвораат ноќта во ден.

„Новата Corsa и Astra ја продолжуваат традицијата на Opel на лидерство во иновациите“, вели Инголф Шнајдер, шеф на технологија за осветлување во Opel. „Нашата развојна цел беше да донесеме оптимална светлина со минимална потрошувачка на нашите автомобили. Во иднина сакаме да користиме LED осветлување за заштеда на енергија низ целото возило“.

Во просек, LED предните светла само на основното ниво на Corsa заштедуваат 1,3 грама CO2 на километар (според NEDC). Со бензински турбо мотор тоа е 1,38 г/км и 1,23 г/км со дизел (потрошувачка на гориво NEDC1: урбано 5,5-3,7 л/100 км, екстра-урбано 4,2-2,9 л/100 км, комбинирано 4,7-3,2 л/100км, 106-85 г/км CO2; потрошувачка на гориво WLTP2 комбинирано: 6.2-4,0 л/100 км, 140-105 г/км CO2).

Astra со пет врати заштедува 1,26 г/км CO2 (според NEDC). Бензинските турбо-резултати со 1,34 г/км CO2, дизелот со 1,19 (потрошувачка на гориво NEDC1: урбано 6,3-3,9 л/100 км, екстра-урбано 4,3-3,1 л/100 км, комбинирано 5.1-3,4 л/100 км, 116 -90 г/км CO2; потрошувачка на гориво WLTP2 комбинирана: 6.1-4.3, 141-112 г/км CO2; првични бројки).

Наместо да ги мерат емисиите на динамометар, инженерите на Opel ја добиваат можната заштеда на CO2 на извор на светлина наспроти халогените поефикасно со помош на математичка формула. Во пресметката се разгледува, меѓу другото, колку напони секој извор на светлина заштедува во споредба со халогенот, како и фактот дека возачите обично користат само средно светло во темнината, што претставува само една третина од возењето. Според тоа, само една третина од вкупното времетраење на возењето е вклучено во пресметката.

Едно прашање останува и се однесува на оптималниот излез на светлина при намалена моќност. Opel компензира за пониската електрична моќност на LED диоди со специјална технологија на рефлекторот. Тој на секоја предна светлина е во форма на лопата така што максималната количина на светлина од секoe LED е проектирана на патот. Новите LED предни светла од Opel се затоа исклучително ефикасни, не само во потрошувачката на енергија, туку и во однос на формата и осветлувањето.

Слични содржини