Помеѓу 2014 и 2021 година, тимот на Мерцедес освои осум светски титули кај конструкторите и седум кај возачите во Формула 1. Сепак, на почетокот на тековната кампања беа воведени сосема нови технички правила, дозволувајќи им и на Ред Бул и на Ферари да ги надминат „сребрените стрели“ во рангирањето.
Досега, тимот со седиште во Бракли може да се пофали со само седум пласмани на подиумот во првите 11 стартови од сезоната, а Луис Хамилтон и Џорџ Расел завршија на третото место во сите седум наврати. Нивните пласмани на подиумот се зголемија во текот на кампањата, при што секој од нив донесе на својот тим пласман на подиумот во последните четири старта во Азербејџан, Канада, Велика Британија и Австрија.
Според шефот на Мерцедес, Тото Волф, инженерите на „сребрените стрели“ имаат уште работа пред Хамилтон и Расел да се надеваат дека повторно ќе се натпреваруваат не само за спорадични подиуми, туку и за победи.
„Ни недостасуваат уште 2-3 десетинки за настапи. Генерално, нашиот болид во неделата во Австрија беше побрз од саботата, но сепак не доволно за да се бориме за победа. Сега проблемот доаѓа од целокупната презентација. Мислам дека веќе го решивме проблемот со отскокнувањето. Доколку се навратиме во Монако или Баку, немаше да бидеме одлични, но сигурно немаше да ги имаме проблемите што ги имавме тогаш“, рече Волф.
Коментирајќи го целокупниот викенд во Австрија, каде што W13 постави многу силно темпо на квалификациите во петокот, но не и во спринтот и трката, Волф рече дека Ред Бул Ринг никогаш не бил омилена патека за „сребрените стрели“.
„Изгледа дека ни недостига малку моќ овде, треба да откриеме дали тоа е поради надморската височина. Но, генерално, тоа не е добра патека за нас. Дури и кога доминиравме во последните осум години тука секогаш се мачевме. Во саботата бевме на „ничија земја“, потоа повторно во неделата бевме на „ничија земја“ од позиција на патеката, но барем нашите времиња беа конкурентни“, рече Австриецот.