Тимскиот шеф на Мерцедес Ф1, Тото Волф, вели дека не е сигурен дали Луис Хамилтон ќе ја продолжи својата Ф1 кариера откако ја загуби трката за титулата на последната трка од шампионатот поради сомнителната одлука на тркачкиот директор да ја продолжи трката.
Хамилтон ја контролираше трката од првиот свиок откако го престигна Верстапен на стартот, но доцното безбедносно возило, во комбинација со одлуката на Мајкл Маси да дозволи само некои возачи да се вратат во кругот со двајцата водечки, доведе до тоа Верстапен да има многу понови гуми во последниот круг со кој го нападна Хамилтон и дојде до победата и титулата, пренесе MAXF1.net.
Хамилтон не се појави на годишната церемонија на доделување награди на ФИА, која ја поддржа Волф, кој исто така не се појави, а шефот на Ф1 тимот на Мерцедес за првпат зборуваше за медиумите во четвртокот откако Мерцедес „тежок срце“ реши да отфрли жалба за резултатот од последната трка.
„Ќе биде потребно долго време да се свари она што се случи во неделата, мислам дека никогаш нема да го преболиме. Никогаш нема да ја преболиме болката и стресот што ни ги предизвикаа во неделата, но многу вредности и верувања се прекршени. Кога ќе се погледне од перспектива дека тој беше доминантен на последните четири трки, немаше дилема кој ќе победи на трката. А тоа беше вредно за да го освоиме Светското првенство. Мислам дека како тркач неговото срце ќе му каже: „Морам да продолжам“ затоа што моментално е на својот врв, но ќе мора да ја надминеме болката што ни е нанесена во недела, меѓу другото затоа што тој е човек со јасни верувања и тешко е да се разбере дека тоа се случи“.
Запрашан дали се плаши дека Хамилтон може да се откаже од Формула 1, Волф рече: „Навистина се надевам дека Луис ќе продолжи да се трка бидејќи тој е најдобриот возач на сите времиња“.
Во пресрет на Големата награда на Австрија оваа сезона, Мерцедес објавија дека го продолжиле договорот со Хамилтон за уште две години (2022 и 2023 година). Доколку Британецот продолжи во Формула 1, следната година ќе продолжи да се бори со Верстапен, но и со својот нов тимски колега Џорџ Расел, кој би требало да му биде многу поголем предизвик од Ботас, кој беше во Мерцедес од 2017 до крајот на 2021 година.