Зошто не е добра идеја целосно да го исфрлите шеќерот од исхраната?

од Stefanija Kuzmanovska

Долго време се истакнуваа многу штетните ефекти на шеќерот. Но, целосно елиминирање на супстанцијата што се појавува природно во нашата исхрана, исто така може да биде опасна, вели францускиот лекар Џими Мухамед.

Овој макронутриент е неопходен за добро функционирање на мозокот. Додека апелите да се одлучиме за поздрава храна и да се исклучи белиот шеќер продолжуваат да се размножуваат, Мухамед предупредува дека не е добро целосно да се откажуваме од производи богати со овој јаглехидрат.

„Во мода е диета без шеќер со слоган: детоксикација на организмот од шеќер. Но, во овој тежок период не го советувам тоа “, наведува специјалистот.

Неопходен за мозокот

Причината што шеќерот е поштеден од прогонства е тоа што е неопходен за правилно функционирање на нашето тело. Дава енергија на клетките, особено на оние во мозокот, што претставува 2 проценти од нашата тежина, но бара 25 проценти од вкупната потрошувачка на енергија, додаде лекарот.

„На мозокот му требаат 120 грама шеќер дневно“, објасни Мухамед, пренесува шпански „Спутник“.

Алтернатива се засладувачите 

Мухамед исто така рече дека ако се обидете да го елиминирате белиот шеќер, кафеавиот шеќер и сирупите како агава – кои се штетни и чија конзумација дефинитивно треба да ја ограничите – може да создадете „чувство на фрустрација“. Во овој поглед, тој препорача цимет како алтернатива.

„Циметот има слатка нота, но нема шеќер, што го намалува импулсот за посегнување кон засладувач“, рече специјалистот. Покрај тоа, тоа ви помага да спиете добро.

Конзумација во умерени количини

Иако не е опасно кога се конзумира умерено, вишокот шеќер и други засладувачи можат да предизвикаат зависност, бидејќи го активира производството на допамин и создава маѓепсан круг во нашиот мозок, рече Мухамед. Покрај тоа, потребно е да се знае разликата помеѓу добрите и лошите шеќери.

На пример, алкохолот може да предизвика проблеми со варењето ако се конзумира премногу, рече лекарот. А изворот на квалитетни шеќери се овошјето и зеленчукот.

Слични содржини