Кога или дали танцот е секси?

од Vladimir Zorba
190 прегледи

Танцот не е само начин да се  задржи формата , туку и да ги изразат и растурат тензиите во ноќниот живот. На секој  подиум   секоја вечер има барем еден посетител, кој се издвојува од  сите други – со својот необичен начин
да ужива во музиката.


Се разбира, не сите од нас може да се пофалат со екстра  танчерски  вештини . Некои од нас дури и не знаат што е ритам и како да се фатат во синхронизација со него. Танцувањата често создаваат асоцијации со други непријатни
искуства, особено  во некои страсни форми , и увони танци. Ова исто така се должи на фактот дека во античките времиња танците биле користени токму за да се испрати порака.

Затоа и научниците постојано се занимавале со истражувањето на движењата во ритамот на музиката, за да откријат точно кои се сметаат за најсекси и кои  се целосна спротивност. Еве едно забавно и едноставно
објаснување .

Излегува дека воопшто не треба да сме оделе на часови по танцување и да господариме со  комплексни чекори за да изгледаме совршено во место на подиумот. Тоа е начинот на кој се движиме.
Можно е да имаме неколку омилени потези што треба да ги користиме во секој удобен случај , без оглед на музиката во позадина.
Сепак, отидовме да се забавуваме, а не светот  да не тестира нели?!

Научниците од британскиот Northumbria University направија експеримент со 39 ученици, танцување на ритмички парчиња на Роби Вилијамс. Благодарение на специјална технологија, движењата на учесниците се
претворени во видеа со аватари, кои ги копираат нивните движења.
Тогаш се уште требаше да се цени кој танц е најсексиот, а кој – најтрагичниот. Така танцувачките жени изгледаат добро. Тие се движат главно со бутовите и рацете.

Жените идентификувани како лоши танчери се многу подобри во движењето на целото тело. Тие имаат тенденција да се тресат на самото место. Нема мавтање со раце и други
гестови кои дефинитивно го привлекуваат вниманието , пишува Reader’s Digest.

 

Прашањето за машкиот танц и она што ги привлекува жените исто така беше предмет на истражување. Со истата методологија и од истиот тим  открива дека добрата танчерка ритмично ги поместува нозете и рацете лево и
десно. И движењата на рацете се насочени нагоре, а не надолу .
Вратот е исправен, главата се менува ритмично, но не премногу. Движењата на колковите, исто така, не треба да се пропуштаат. Десната нога треба да води , колената се малку преклопени. И не забораваме дека најважно е да се
забавуваме.