Светот на модата се збогува со слабите тела

од Vladimir Zorba
78 прегледи

Трговска група, составена од стотици дизајнери во Америка, повика модната индустрија да се сврти кон жените со поголеми димензии, како што се т.н. „плус сајз“ моделите од стандардната големина Ешли Греам и Кендис Хафин. Греам, од Небраска, стана првиот “плус сајз” модел во 2016 година, кој се најде на корицата на Sports Illustrated. Таа, исто така, се појави на насловната страница на Vogue, помагајќи да се отстранат бариерите во познатиот, шокантен свет на модата.

“Сведоци сме на знаци во модата, движејќи се во вистинската насока”, пишуваат Марк Каримзаде и Ники Кембел на вебсајтот на Советот на модни дизајнери на Америка (CFDA), кој претставува и над 500 машки и женски дизајнери, меѓу кои и дизајнери на накит и додатоци.

“Дизајнерите како што се Мајкл Корсе и Кристијан Сириано веќе се користат модели за да се спротивстават на традициите”, рекоа тие, мислејќи на долготрајното преферирање на светот за тесниот појас. “Добро развиено тело кое е здраво и изгледа добро, и ние сакаме да видиме дека повеќе дизајнери и компании го следат тоа во 2019 година”, напишале вработените на CFDA.

Движењето за воведување на алтернативни типови на тела започна во 2017 година во Њујоршката модна недела, со Прабал Гурунг, Кристијан Сириано и Мајкл Корс. Во септември CFDA претстави брендот со големина “плус” Dia & Co во кампањата #TeeUpChange да се промовира поголема разновидност меѓу димензиите при младите уметници. Минатата година, таа исто така работеше со Universal Universal, бренд кој нуди промена на облеката во годината по купувањето, ако големината на клиентот се промени.

“Во изминатата година ние стававме поголем акцент на инклузивността во однос на големината” преку Dia & Co и Universal Standard “и тоа ќе продолжи да биде фокус во иднина”, рече Каримзаде пред АПФ.