Д-р Миланко Шеклер, доктор по ветеринарни науки од Србија, за време на гостувањето во ТВ Пинк објасни зошто се препорачува трета доза од кинеската вакцина и кој дефинитивно треба да ја прими. Како што истакна, луѓето се опседнати со антитела и како тие можат да се заштитат од короната.
Една од теориите што е особено популарна последниве недели е дека колку е посилна и побурна реакцијата на вакцината, толку посилно се бори организмот против вирусот и со тоа произведува повеќе антитела.
„Кога бевме мали, имаше чести реакции на вакцини, треска, малаксаност, чувство слично на настинка. Оние вакцини кои ги примавме тогаш беа направени на стари технологии, реакциите беа чести, а сега се многу помалку. За вакцините против корона се користи нов метод на производство, протеините се формираат многу брзо во телото, телото е едноставно презаситено од нив, и затоа реакцијата понекогаш е бурна. Ова нема никаква врска со количината на заштита што ја обезбедува вакцината и нивото на антитела кои ќе се развијат. Едно лице може да има страшна реакција на вакцината и да нема заштита. И обратно“, вели д-р Шеклер.
Шеклер зборуваше и за се почесто споменатата трета доза на вакцината.
„Кога станува збор за Фајзер и Спутник, утврдено е дека една доза обезбедува 80 процентна заштита, што воопшто не е мала количина. Тоа значи дека втората доза додава уште 15 проценти, така што заштитата најмногу се добива по првата доза. Кај Синофарм ситуацијата е нешто поинаква, антителата се произведуваат побавно“, вели д-р Шеклер за време на гостувањето во ТВ Пинк и објаснува зошто смета дека е потребна трета доза од оваа кинеска вакцина.
„Самиот Синофром, луѓето од компанијата изјавија дека еден процент од вакцинираните можеби немаат никаква заштита. Поради нив, тие рекоа дека не би било лошо да прими трета доза. Ова е особено важно кај мажите затоа што произведуваат антитела побавно. Имам случај со маж кој мереше антитела девет пати. На овој начин тој ќе се смири психички. Затоа и побарав да се дава трета доза од вакцината“, објаснува д-р Шеклер, додавајќи дека има и други производители кои предложиле уште една доза на вакцина, како што е Фајзер.
„Мислам дека тоа е маркетинг“, кратко рече д-р Миланко.