Ширењето на политичкото рекламирање во социјалните мрежи треба да стане транспарентно во пресрет на европските избори закажани за мај, убедени се во Брисел.
Европската Унија верува дека интернет гигантите Фејсбук и Гугл не прават доволно напори за борба против ширењето на дезинформациите на интернет. Ова беше кажано на брифингот во Брисел од комесарот за безбедност на ЕУ, Џулијан Кинг.
Доставените информации се “недоволни, нетранспарентни и селективни”, се пожали тој. Во врска со ова, ЕК ќе го објави месечниот извештај за тоа што е направено од страна на корпорациите. Брисел посветува должно внимание на Кодексот на однесување против дезинформации потпишан во септември 2018 година.
Во исто време, политичкото рекламирање што се шири низ социјалните мрежи треба да стане транспарентно во предвечерието на мајските европски избори закажани за мај, истакна Кинг.
Прочети още на: http://bgnes.com/sviat/mezhdunarodna/4636880/