Мајкрософт објави гасење на LinkedIn во Кина

од Nikola Popovski

Мајкрософт денеска објави дека ќе ја затвори локалната верзија на LinkedIn во Кина, која е последната голема американска социјална мрежа што продолжи да работи во таа земја.

Во соопштението на Мајкрософт се вели дека LinkedIn ќе биде затворен поради „многу потешко деловно опкружување и зголемени барања за усогласеност со новите прописи во Кина“, пренесува „CNBC“.

Наместо тоа, американскиот технолошки гигант ќе отвори веб-страница за барање работа во Кина, која нема функција за социјално вмрежување на LinkedIn.

LinkedIn беше лансиран во Кина во 2014 година со ограничени карактеристики дизајнирани да се усогласат со построгите интернет закони во земјата.

Одлуката за затворање на оваа мрежа беше донесена откако кинескиот регулатор на интернет нареди во март Linkedln подобро да ја умери неговата содржина, за што на компанијата и беше даден рок од 30 дена, објави Волстрит Journalурнал, повикувајќи се на извори запознаени со оваа работа.

Новата платформа на Мајкрософт во Кина, наречена „InJobs“, нема да вклучува социјални содржини, ниту ќе им дозволи на корисниците да споделуваат објави или статии.

Според порталот „Статист“, Кина е трета по големина пазар на американската компанија. Извршниот директор на Мајкрософт Сатја Надела во јули рече дека придонесот на Linkedln во годишниот приход на компанијата изнесува околу 10 милијарди долари.

Мајкрософт го купи LinkedIn во 2016 година за 26,2 милијарди долари.

Слични содржини