Маргарет Тачер е влезена во конфликт со својот кабинет по прашањето за тоа дали во весниците треба да бидат објавени статии, пишувајќи недоследно

Кризата со епидемијата на ХИВ и СИДА во 80-тите години, која го освојува целиот свет, не ја одмина и “Даунинг стрит” број 10. Според новопубликувани документи на Националниот архив тогашниот премиер Маргарет Тачер е влезен во конфликт со својот кабинет по прашањето за тоа дали во весниците треба да бидат објавени статии, опишувајќи ги опасностите од аналниот секс, раскажува британскиот. “Индипендент”. Според министрите во Лондон во 1986 година, потребни се итни мерки за заштита од ширењето на опасната болест најчесто преку јавна образовна кампања не само кај хомосексуалната заедница, но и на пошироката публика. Документите на Националниот архив покажуваат дека министерот за здравство во тоа време Норман Фоулр предложил во февруари 1986 година објавување на реклама на цела страница во националните весници, насловена “Ризичен секс”, во која се објаснува дека аналниот секс без заштитни средства претставува опасност за ширење на болеста. Статијата сепак предизвикува силна реакција кај премиерот Тачер, според која материјалот ризикува да им наштети на јавниот морал. “Потребен ли ни е делот за ризичниот секс? Не требаше ли да се помисли дека би можела да претставува голема штета ако младите тинејџери ја прочитаат? “, Се вели во документ од кампањата, напишан од Тачер. Таа ја испраќа својата десна рака Вили Уајтлоу, тогаш лидер на Домот на лордовите, да го поднесе срамот на Тачер пред специјалниот комитет кон кабинетот, создаден за справување со кризата. Според податоците главното медицинско лице од комитетот му изјава на Уајтлоу дека делот со “ризичен секс”, која предизвикува најмногу грижи кај Тачер, е клучен за кампањата.
Сепак Тачер побарала последователно да се испита дали слична реклама не го крши законот за рекламирање или законот за цензурата.
Откако стана јасно дека текстовите не го кршат законот, Тачер одговорила: “Останувам против одредени делови од оваа реклама. Сметам дека загриженоста меѓу родителите и тинејџерите кои никогаш нема да се во опасност од ХИВ / СИДА надминува најдоброто што може да се направи “. Откако од “Даунинг стрит” побарале зборовите во рекламата да бидат променети, Фоулр пишувал до премиерот: “Освен ако не станува збор за анален сексуален однос, што се поврзува со 85% од случаите на СИДА до сега, рекламата ќе ја изгуби својата медицинска веродостојност и сигурност “.
На крајот спорот е решен како фразата “анален секс” е заменета со “ректален сексуален однос”.