Не сте изградиле добар имиџ на LinkedIn? Можеби ги правите овие 5 грешки

од Vladimir Zorba

Корпорацијата LinkedIn е социјална мрежа, но само за деловната сфера, основана пред скоро две децении, поточно во 2002 година во Калифорнија.

Според сегашните податоци, има повеќе од 660 милиони корисници од целиот свет, а LinkedIn малку повеќе го користат мажите (57%) отколку жените (43%). Околу 37 проценти од сите корисници се на возраст меѓу 30 и 49 години.

Но, треба да се грижите за личната промоција на LinkedIn, односно да ги избегнувате овие грешки според советите на експертите, доколку сакате да изградите подобра слика.

Вестите што ви се случуваат во приватниот живот (1), оставете ги за некои други мрежи, како што се Instagram, Twitter, Facebook. Консултантот за комуникации Ева Џанота вели дека содржината на LinkedIn видливо станала полежерна, но тоа не значи дека е прифатлива.

Фотографијата на профилот не смее да биде непрофесионална (2), и што точно значи тоа? Сузан Спајк од „FGB VIP“ вели дека не смее да има лица до вас, членови на семејството или домашни миленици. „Вашата главна фотографија на LinkedIn треба да ве прикажува само вас, во професионално светло“, додава тој.

Вашата сметка на LinkedIn не треба да ја содржи вашата возраст (3), вели Деб Вили Хорнер, бидејќи смета дека тоа е дискриминирачко. Таа исто така ги советува сите мајки да не ставаат семеен статус, бидејќи некои компании продолжуваат да ги дискриминираат мајките што работат.

Таканаречените „меки вештини“ (4) не се пожелни на LinkedIn. Избегнувајте зборување за вашиот ентузијазам, лични афинитети, но исто така избегнувајте реченици од типот: Јас сум водач!

Парите (5) се нешто за што, исто така, не се расправа на оваа мрежа. Значи, не треба да пишувате колку заработувате во моментов или на кое ниво на заработка се надевате. „Тоа е големо црвено знаме“, рече Џастин Пинкар од „Achievable“.

Слични содржини