Stellantis ќе преговара со италијанската влада за производство на возила

од Vladimir Zorba
305 прегледи

Италијанската влада и мултинационалниот производител на возила Stellantis ќе започнат официјални разговори за зголемување на производството на почетокот на декември, соопшти во понеделникот Министерството за економија.

Министерот за индустрија Адолфо Урсо и извршниот директор на Stellantis, Карлос Таварес, изјавија дека оваа година работат на договор со кој производството во Италија ќе се зголеми на еден милион годишно, без да наведат временска рамка.

Во 2021 и 2022 година, Stellantis, чадор-компанија на марките Fiat, Alfa Romeo и Peugeot, произведе нешто помалку од 700.000 автомобили и комбиња во Италија во 2021 и 2022 година, а оваа година треба да произведе само малку повеќе.

Fiat Chrysler, кој се спои со француската PSA на почетокот на 2021 година и сега е дел од Stellantis, последен пат произведе повеќе од милион возила во Италија во 2017 година.

По прелиминарните разговори со Stellantis, официјалните разговори ќе започнат на 6 декември и ќе ги вклучат синдикатите, локалните власти и автомобилската лоби група ANFIA, соопшти во понеделникот кабинетот на италијанскиот министер за економија.

Тема на разговор ќе бидат и зајакнувањето на истражувачко-развојните активности, инвестициите во иновативни модели на возила, преквалификацијата на работниците и помошта на добавувачите на автоделови за пренасочување на производството кон нови возила, соопшти Министерството.

Италијанската индустрија за делови е втора по големина во Европа, според ANFIA, и снабдува неколку производители на автомобили во странство, но дури 40 отсто од добавувачите се специјализирани за технологија за внатрешно согорување, а над 70 отсто се изложени на оваа технологија.

Поради нејзиното потпирање на технологијата за внатрешно согорување и доминацијата на малите бизниси, кои сочинуваат две третини од компаниите во секторот на делови, Италија може да претрпи особено тешки последици во транзицијата кон електрична енергија.

Главната закана за овие компании е исчезнувањето на италијанската автомобилска индустрија, објасни Франческо Зирполи, професор по менаџмент на Универзитетот во Венеција и научен директор на Центарот автомобилски и мобилност на иновации (CAMI).

Во 1990-тите, Италија произведуваше повеќе од два милиони автомобили годишно, а сега произведува помалку од еден милион, рече Зирполи.

Портпаролот на Stellantis, единствениот голем италијански производител на автомобили, во понеделникот повтори дека групацијата е подготвена да произведува во Италија и да создаде услови кои ќе ја зачуваат централната позиција на Италија во деловната стратегија на Stellantis.

Договорот зависи од низа мерки на италијанската влада, вклучувајќи го одложувањето или откажувањето на предложената регулатива Еуро 7 за штетните емисии, стимулации за продажба на електрични возила, развој на мрежа на станици за полнење и пониски трошоци за енергија, соопшти компанијата.

Слични содржини