Уморот од продолженија ги избрка фановите од кината

од Vladimir Zorba
116 прегледи

Глобалните благајни забележуваат пад ова лето, бидејќи продажбата на билети се намалила за 6% во првата половина на 2019 година, како последица на утврдениот меѓу кинофановите замор од продолженијата на блокбастер продукциите, пишува Гардијан.

Во првите шест месеци од годината филмските фанови потрошиле речиси 19 милијарди долари (15 милијарди евра), во споредба со 20,2 милијарди долари потрошени за истиот период минатата година.

Аналитичарите укажуваат дека филмските фанови се уморни од бројот на постпродукции во периодот: “Мажи во црно”; “Годзила: кралот на чудовишта”; “Како да го дресираш твојот змеј: Скриен свет” и “Лего 2: Втор дел” беа пуштени во првата половина и не успеаја да ги покријат очекувањата.

Падот бил најсилно почувствуван во американските благајни, што се најголемиот светски филмски пазар, со намалени приходи од билети  за 9,4% до 5,6 милијарди долари во првите шест месеци од годинава.

Британските благајни во Велика Британија се справија подобро од САД, но приходите се уште се со 6% пониски во споредба со минатата година при 613,5 милиони фунти.

Филмската индустрија се бори да не заостанува зад рекордната 2018 година, во која  благајните беа срушени, благодарение главно на предлетната сезона со “Црниот Пантер” и “Одмаздници: Бескрајна војна”.

“Вреди да се потсетиме дека 2018 година имаше многу силен старт со филмови, што го стави на крајот на минатата година, како” Најголемиот шоумен “и” Војна на ѕвездите: Последните џедаи “, кои се уште се добар бизнис”, вели Фил, извршен директор на Британската кино асоцијација. “Оваа година немаше таков поттик и е фер да се каже дека касата во првиот квартал не беше толку полна, колку би сакале.”

Филмската индустрија исто така се бори со зголемената конкуренција на големите стриминг компании – Нетфликс и Амазон кои наскоро ќе се приклучат во секторот кон Дизни и Епл – како и огромната инвестиција на традиционални телевизиски компании како HBO во мегахитовите како “Игра на престоли” и “Големи мали лаги” .

Минатата година Нетфликс направи ист број филмови, колку големите холивудски студија заедно – околу 80 – и конечно стана сила на Оскарите оваа година, каде “Рома” на Алфонсо Куарон триумфираше. Во претстојните продукции следува “6 Underground” во кој глуми Рајан Рејнолдс.

Еве и топ пет на филмовите во САД досега оваа година:

1. “Одмаздници: Крајот” – 842 милиони долари

2. “Капетан Марвел” – 427 милиони долари

3. “Аладин” – 306 милиони долари

4. “Приказната за играчките 4” – 239 милиони долари

5. “Ние” – 175 милиони долари

Топ пет филмови во Велика Британија досега оваа година:

1. “Одмаздници: Крајот” – 88,3 милиони фунти.

2. “Капетан Марвел” – 39,5 милиони фунти.

3. “Аладин” – 33, 9 милиони фунти.

4. “Приказна за играчките 4” – 27 милиони фунти.

5. “Дамбо” – 25 милиони фунти.

Слични содржини