
Не е тајна дека Махатма Генди имаше посебен поглед на сексуалниот живот. Често говорел за интимност и на своите следбеници им дава доста необични поуки за тоа како е најдобро да се почитува мудроста. На пример, младенците им советувал да избегнат „брачен долг“ за да ја спасат својата душа.
Познато е и тоа дека Ганди спиеле гол за да ги возбуди жените, за да си го кали духот. Но, што всушност е зад побожноста и чистотата на големиот мудрец?
И зошто премиер министерот на индиската држава Траванкор го нарекува „Таткото на нацијата“ – „најопасниот, полурепресивен развратник“? Махатма Ганди е роден во индиската држава Гуџарат и се жени на 13 години во 1883 година за девојка, постара од него само една година. Двојката имала нормален сексуален живот и делела кревет во посебна просторија во домот на родителите на Ганди. Наскоро неговата сопруга, Кастуре, забременила.

Младиот Ганди и неговата сопруга Каструба
Еден ден, татко му се разболел и сите ја очекувале неговата смрт. Ганди го гледал во близина на неговиот кревет, но го оставил да тој да води љубов со неговата жена.
Кога таткото починал, синот не бил до него. Ова длабоко чувство на вина предизвикало одвратност за „похотливата љубов“, што секогаш ќе се поврзува со смртта на неговиот татко. Ганди не го иницирал предметот на сексуални односи сè додека не поминал 30 години. Во текот на овој период, работел како волонтер во вонредниот корпус, помагајќи и на колонијалната британска армија во борбите во Јужна Африка.
На бојното поле за време на бунтовничката војна против племето Зулу, Ганди ја пронашол својата мисија – да му служи на човештвото и да ја носи идејата за чесност и скромност. На 38 години, тој прифатил завет на чесност и се посветил на духовниот живот. Во првата година тој ги повика читателите на неговиот весник „индиско мислење“ да не се омажат.
Меѓутоа, ако бракот е неизбежен, сопругот морал да се воздржи од сексуален однос со својата сопруга. Во своите први маршеви, Ганди почнал да се обидува да апстинира. Момчињата и девојчињата мораа да се искапат и да спијат заедно. Без оглед на контактите или разговорите за срамните предмети тие строго биле забранети. Мажите и жените спиеле одделно, и ако човекот случајно сакал да има секс со жената, мораше да се истури со ладна вода.
Сепак, овие правила не се однесуваат на самиот Ганди. Тој често спиел или се капел со атрактивната сестра на неговата секретарка, Шуши Најар. На сите обвиненија тој одговори слободно и без навреда: „Додека се капе, ги затворам очите, дури и не знам дали е гола или е во долна облека, јас само го разбирам звукот на користењето на сапун“.

Привилегијата таа да му служи на Ганди …лично сам ја избрал, а тоа предизвикало љубомора меѓу другите жени во харемот. Многу жени на кои на друг начин им било забрането да спијат со свои мажи поминале низ кревет Махатма Ганди.
Во рамките на „експериментите“, послушните морале да прават различни задачи – да ги прочитаат буквите, подготвуваат храна, да ја избришат масата. Оттогаш, многу материјали се уништени, но некои инкриминирачки траги остануваат. „Може ли да се нарече случај кога Веини спиеше со мене во креветот – дали е тоа зло? Ќе речам само дека таа спиеше со мене“, пишува Ганди.
Патем, тешката апстиненција, за големото жалење на Ганди, не ги спаси мажите од половите контакти. Господарот имаше речиси мистична вера во моќта на спермата, и често сакаше да повтори: „Кој го држи своето семе добива сила“.
До крајот на 1940-тите, Индија беше отсечена од исламскиот сепаратизам. Тие времиња бараа зајакнување на духот и поатрактивните жени.

Во 1947 година, 33-годишната Шуши беше истерана од креветот на Ганди од страна на 18-годишната внука на неговата сестра. Махатма Ганди и се понуди на младата Мана и тиј и споделил тутун со зборовите: „И двајцата сме убиени од муслиманите, ние мораме да се очистиме!“
Таквото однесување не беше вообичаена практика на следбениците Брама. Ганди го ревидираше концептот на завет: „Оној кој живее без страст и постојано е присутен во Бог и тој во него, може да лежи без облека до гола жена, колку и да е убава таа, и колку и силен да е гладот на телото.“
Со други зборови, наставникот го разгледал поимот на целомудрие и го преработил по сопствена дискреција. Пред да биде прогласена независноста на Индија, Ганди ја презел одговорноста за давање национални судења на своите судски процеси. „Верувам дека вистинската служба на земјата бара недоверба на овие правила“, вели тој. Неговата идеја беше критикувана од членовите на неговото семејство и водечките политичари во тоа време.
Двајца уредниците на весниците и некои соработници на Махатма дури поднеле оставка, но тоа само тоа уште го предизвика учителот повеќе. „Ако не дозволам на Мана да спие со мене, иако сметам тоа е неопходност, зарем тоа не зборува за мојата слабост?“
Наскоро во ашрама се населила и 18-годишната Абха, жената на внуката на Ганди и во август 1947 година почнала да спие во креветот на стариот учител заедно со Мана.

Големиот лидер е застрелан во јануари 1948 година, па дури и тогаш, Аба и Мана биле близу еден до друг. Иако неговиот внук бил вистински придружник во последниве години, неговите роднини одлучија да ја одвлечат приказната на таткото како „темно место“.
Во 1970-тите, Шушила ги откри сеќавањата за нејзините искуствата во тие години. „Кога се јавуваат прашања за физички контакт на наставникот со жени, со Мана, со Абха, со мене, беше измислена идејата за обидите со брахамизмот.
Јавно Ганди си живееше како му се сака и само кога го притискаа кон ѕидот, ги претвораше сопствените преференции во комичeн систем од интереси и стимулации. „Фигурата на Махатма Ганди е премногу значајна за историјата на Индија. Големиот јавен хуманист спречи огромна крвава војна и затворен круг од насилство. Незнаењето и погледот кон поимот целомудрието е загриженост кај јавноста, но како и многу други, големи луѓе, Ганди ги диктирал условите на играта.