Кока-кола во Норвешка претстави рамазанска кампања со симболот на полумесечина

од desk2

 

Кока-кола во Норвешка претстави рамазанска кампања со необична промена, односно додаток на своето нашироко препознатливо лого.

Имено, на своето лого ја додадоа полумесечината, еден од најпрепознатливите симболи на исламот и муслиманите, на логотипот на Кока-кола.

Сепак, овој потег на една од најголемите компании на светот наиде на различни реакции. Додека кај некои го разбуди заспаниот расизам, други ја обвинија фирмата дека ги искористува малцинствата заради профит.

Муслиманската заедница во Норвешка се развива и денеска брои5,7 отсто од населението.

Компанијата за производство на газирани напитоци е позната по божиќните кампањи и Дедо Мраз.

Слични содржини