3 грешки што ги оддалечуваат посетителите од вашата веб-страница

од Stefanija Kuzmanovska

Просечен посетител денес поминува 5,59 секунди на веб-страница пред да ја напушти. Тој или таа веќе има мислење за вашата страница по 50 милисекунди. Од друга страна, Google тврди дека 61% од корисниците не се враќаат на страницата откако доживеале проблем за пристап до неа, додека 40% од нив веднаш се свртуваат кон конкуренцијата.

Ова значи дека не смеете да оставате ништо на вашата веб-страница на случајноста. Ако сакате да ги спречите потенцијалните клиенти да ја напуштат вашата страница и никогаш да не се враќаат, обидете се да ги избегнете овие три вообичаени грешки во дизајнот.

Збунувачка навигација

Дури и ако имате квалитетна содржина, прецизно прилагодена за да оставите впечаток врз целната група, ако немате добра навигација, ќе изгубите посетители. Добрата навигација е интуитивна и едноставна. Олеснува за посетителите брзо да ја пронајдат потребната содржина и лесно да се вратат на која било страница.

Многу веб-страници ги збунуваат своите корисници со премногу опции на врвот. Други, користејќи неинтуитивен текст за нивните етикети (на пример, „Луѓе“ наместо „За нас“) доведуваат до погрешна трага. Како да знаете дека сте на вистинскиот пат? Многу проблеми со навигацијата може да се коригираат преку тестирање: повикајте неколку вистински корисници на веб-страници и гледајте ги како се движат на вашата веб-страница. Оваа практика ќе ви помогне да ги пронајдете местата каде што заглавуваат, како и да откриете што ги збунува или фрустрира.

Едно од правилата што треба да го следите е правилото со три клика, кое вели дека до секоја содржина мора да се постигне со максимум три клика.

Нејасна опција за контакт

Ако вашата веб-страница не им нуди на посетителите лесен начин да стапат во контакт со вас, тие најверојатно нема ни да го сторат тоа. Постојат две причини за нивно откажување. Ако немате истакнати информации за контакт, како што се телефонски број, адреса за е-пошта или локација, вашиот бизнис автоматски може да изгледа сомнителен за посетителите. Покрај довербата што ја имаат посетителите, важно е формуларите за контакт да бидат едноставни, да содржат само неколку потребни полиња и да содржат изјава за приватност за да ги уверите посетителите дека нема да продавате или да им ја давате нивната адреса на трети страни.

Конечно, тука е и начинот на комуникација. Не заборавајте да им испратите на посетителите автоматска порака со која ќе потврдите дека сте ја добиле нивната порака по пополнувањето на формуларот.

Лоша оптимизација

Ако не сте веќе популарна марка, треба да бидете видливи. Вашите потенцијални клиенти треба лесно да ве пронаоѓаат во резултатите од пребарувањето на Google кога пребарувате производи или услуги што ги нудите.

За да го направите ова, треба да дозволите ботови на Google да ја разберат содржината и да ве рангираат. Во спротивно, ќе останете невидливи или ќе бидете на третата или четвртата страница од пребарувањето на Google, што ретко се достигнува.

Од клучни зборови, преку оптимизација на сликата, постојат стотици техники за оптимизација кои обезбедуваат добра позиција на вашата веб-страница.

Слични содржини