iPhone 16 не се продава толку добро како што се надеваше Apple

од Vladimir Zorba
384 прегледи

Apple (AAPL) се потпира на нови функции за вештачка интелигенција за да го направи iPhone 16 голем хит. Но, проценките укажуваат на послаб ран одговор, отколку што се надеваше Apple.

iPhone 16 требаше да биде голем удар за Apple по неколку години слаба продажба на iPhone. Одамна поминаа годините кога лојалните фанови на Apple чекаа да тргуваат со нивниот уред на речиси годишна основа, а компанијата не им даваше на потрошувачите многу причини за надградба од додавањето на 5G конекција. Тие се надеваа дека пакетот на новите софтверски функции што се спојуваат со вештачката интелигенција ќе биде хит.

Но, и покрај неколку возбудливи настани на претставувањето, не е јасно дали Apple сè уште успешно го презентирал случајот до потрошувачите.

Apple продаде само околу 37 милиони единици во првиот викенд од претпродажбата на iPhone 16, што е пад од повеќе од 12% во споредба со истиот период минатата година, според блог пост на Минг-Чи Куо, аналитичар на Apple во TF International. Особено, побарувачката за поскапите уреди iPhone 16 Pro опаѓа нагло од година во година во споредба со лансирањето на iPhone 15.

Една недела по почетокот на претпродажбата, аналитичарот на Wedbush, Ден Ајвс, процени дека претпродажбата е само малку повисока од проценката на Куо од околу 40 милиони единици. Технолошкиот аналитичар на CFRA Research, Анџело Зино, исто така, рече дека првиот викенд од податоците за продажбата укажува на пад од година во година.

Можеби повеќе од бројот на уреди што клиентите ги купиле за време на сезоната на претпродажба, Apple можеби ќе треба да се грижи за тоа кои телефони во линијата iPhone 16 ги избираат потрошувачите, имајќи предвид дека надградбите на стандардните уреди ги прават споредливи со моделите Pro на многу начини. Аналитичарите велат дека се чини дека има поголема побарувачка за поевтините iPhone 16 и iPhone 16 Plus од Pro и Pro Max, што може да влијае на просечната продажна цена и вкупниот приход од продажбата на iPhone.

Во првиот викенд од претпродажбата, Apple продаде 9,8 милиони iPhone 16 Pro и 17,1 милиони iPhone 16 Pro Max уреди, што е пад од 27% и 16% од минатата година, според Куо. За споредба, продажбата на стандардните iPhone 16 и Plus се зголеми малку во споредба со iPhone 15.

Проблемот, рече Зино, е што основните модели на iPhone можеби се премногу добри.

„Со оглед на тоа што ова е, во голема мерка, циклус на надградба на софтверот, загрижен сум дека има поголема комбинација на продажба на iPhone 16 за пониски цени наспроти уреди со повисоки цени“, рече Зино. „Кога ќе ги погледнете стандардните уреди, тие добија навистина одлична надградба во однос на нивните камери и нивните внатрешни процесори“.

Куо, исто така, објави пократко време на испорака за моделите на iPhone 16 Pro – 1-2 недели за iPhone 16 Pro за време на првата преднарачка за викенд – во споредба со iPhone 15, каде што клиентите чекаа 3-4 недели за своите уреди. Тој укажа на фактот дека многу фалените функции за вештачка интелигенција „Apple Intelligence“ на производителот iPhone сè уште не се достапни на уредите (тие би требало да започнат во бета верзија следниот месец заедно со iOS 18.1), како и тековната битка на компанијата со зголемената конкуренција во Кина.

Слични содржини