Кинеската CATL разви електрична платформа со домет од 1.000 km

од Vladimir Zorba

Кинескиот производител на батерии и компоненти за електрични возила CATL објави дека го завршил тестирањето на CIIC (CATL Integrated Intelligent Chassis), т.н. Шасија за скејтборд, која ги интегрира батериите, електричните мотори и другите критични единици во единствена платформа која ги потпира електричните возила, намалувајќи ги трошоците за производство, тежината на возилото и потрошувачката на енергија додека го максимизира патничкиот простор.

Како што пренесува „HAK“, првиот партнер кој потпиша договор со CATL за користење на нивната нова шасија е кинескиот производител Hozon Auto, кој произведува возила под брендот Neta. Двете компании се здружија во заедничкиот развој на платформата и најавија дека првиот модел со CIIC ќе биде лансиран во третиот квартал на 2024 година. CIIC треба да донесе високо ниво на интеграција помеѓу автомобилот и шасијата, намалувајќи ги трошоците и целиот развоен циклус.

Главниот научник на CATL, Ву Каи, на Dishui Lake Summit на Меѓународната автомобилска конференција објави дека постигнале напредок во развојот на CIIC. Тие го завршија зимското тестирање во Хеихе, северна Кина и летното тестирање во Турпан, откривајќи ги резултатите од тестот. CIIC постигна опсег од 1000 km, а ефикасноста на батерискиот пакет беше 75%. При ниски температури од -7 степени, опсегот е намален за 30%. Потрошувачката беше 10,5 kWh/km, а полнењето до 300 km беше завршено за 5 минути, според CATL.

Слични содржини