Maserati MC20 првично требаше да ја носи значката на Alfa Romeo. Шефот за производи на Alfa, Даниел Гузафаме, потврди дека MC20 всушност започнал како Alfa Romeo пред да се одлучи да ја носи значката Maserati.
И покрај префрлувањето на друга марка додека автомобилот сè уште беше во развој, вратата остана отворена за Alfa Romeo повторно да биде дел од проектот. Новиот 33 Stradale има силни врски со MC20, но тој е повеќе од само нова верзија на суперспортскиот автомобил на Maserati. Покрај тоа што имаат различна каросерија, и предната и задната суспензија се направени по нарачка, додека предната H-рамка и задната алуминиумска рамка се исто така уникатни.
Покрај тоа, моторите се исто така различни бидејќи 33 Stradale го користи V6 моторот на Giulia и Stelvia Quadrifoglio, додека MC20 има сопствено Nettuno на Maserati. Двата суперавтомобили користат и различни менувачи, осумстепена двојна спојка од ZF во случајот на Alfa, додека MC20 има осумстепен менувач развиен од Tremec.
Додека MC20 доби и кабриолет верзија наречена Cielo, како и неколку деривати само за траки, тоа нема да биде случај за 33 Stradale. Данијел Гузафаме вели дека Alfa ќе се држи до својот првичен план и ќе произведе само 33 купеа. Месечно ќе се склопуваат околу два до три автомобили, а на клиентите им остануваат уште околу 12 месеци да изберат дали сакаат SUS или целосно електрични.
Сите 33 автомобили планирани за производство се продадени пред околу една година и нема да има доградби.