Првото електрично Ferrari најавено за 9-ти октомври

од Vladimir Zorba
67 прегледи

Извршниот директор на Ferrari, Бенедето Виња, потврди дека првото електрично Ferrari ќе дебитира на 9-ти октомври оваа година.

Ferrari сè уште не објави каква форма ќе има новитетот, а се предвидува дека овој неименуван модел ќе учествува со пет проценти од продажбата на компанијата во 2026 година – првата година од продажбата на EV.

Во интервју за австралиското списание Drive, директорот за маркетинг на производи Емануел Карандо спомна дека „звукот е секогаш автентичен во Ferrari“. Тој додаде дека ќе биде „вистинско Ferrari“, иако не е јасно каков звук ќе испушта.

Без оглед на „саундтракот“ што го носи, првиот електричен модел на Ferrari ќе „испорача различни емоции“ во споредба со сегашните модели.

Во едно претходно интервју, Виња најави дека првиот електричен модел на компанијата ќе биде „уникатно, вистинско Ferrari“.

Во моментов се знае многу малку за возилото, но Виња ги уверува ентузијастите дека дополнителната тежина на целосно електричниот погон нема да ја намали динамиката на возењето.

Виња во новото интервју рече дека производителот на автомобили ќе продолжи да ги нагласува стилот и перформансите во своите електрични возила и дека нема да го изгубат „уникатното“ чувство на марката.

Виња повтори дека Ferrari работи на уникатни „звучни потписи“ за своите модели; компанијата патентирала EV „издувна нота“ во 2023 година. Виња нагласува дека технологијата ќе му овозможи на Ferrari „да направи многу работи“ со нив.

Извршниот директор, кој го презеде кормилото на компанијата во 2021 година, рече дека е уверен дека компанијата може да продолжи да дава посебно искуство во возењето со користење на технологијата „на уникатен начин“.

Првиот електричен автомобил на Ferrari, кој ќе чини најмалку 500.000 евра, претставува важен чекор за италијанскиот производител на луксузни автомобили, изјави за Ројтерс извор запознаен со ова прашање.

Автомобилот ќе биде изграден во нов производствен капацитет („е-градба“) што е отворен во Маранело, а производството ќе започне на почетокот на 2026 година.

Вториот модел на електрично возило, исто така, наводно е во развој, изјави неименуван извор за Ројтерс, додавајќи дека процесот е во повој и дека компанијата можеби нема да сака да го зголеми вкупното производство на 20.000 возила годишно.

Ferrari предвидува дека ќе продава помалку автомобили со мотори со внатрешно согорување во наредните години кога ќе пристигне првиот EV на компанијата.

И покрај предвидениот постепен пад на продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување, извршниот директор Виња рече дека „СУС има уште многу да направи“. Усвојувањето на поодржливи горива се смета за можно решение за долгорочно одржување на моторот со внатрешно согорување во живот.

Слични содржини