Renault го забрзува производството на електрични возила со поголема употреба на вештачка интелигенција

од Vladimir Zorba

Groupe Renault планира да воспостави нов систем на производство на автомобили поддржан од вештачка интелигенција преку план наречен Re-Industry. До 2027 година Французите имаат намера да ги намалат индустриските трошоци по возило: за 30% за SUS автомобилите и за 50% за електричните.

Групацијата Renault веќе неколку години го револуционизира начинот на кој произведува автомобили. На пример, резултатите од квалитетот се подобрени, нивото на доверливост на возилата е тројно зголемено во последните две години, а Групацијата е меѓу првите три светски производители во однос на енергетската ефикасност и индустриските емисии на CO2.

Renault исто така беше првиот производител кој го усвои индустрискиот метаверзум. Системот интегрира 12.000 поврзани уреди ширум светот, два милиони извештаи за податоци секоја минута и 3 милијарди дневно. Метаверзумот на Renault обезбедува побрзо производство со намалување на трошоците и намалување на CO2 во индустриските процеси. Само во 2023 година, метаверзумот им овозможи на Французите да заштедат 270 милиони евра.

Groupe Renault сега го најавува Re-Industry, план за трансформирање на својот индустриски систем. Меѓу целите на Французите е да ги намалат индустриските трошоци по возило до 2027 година. Планот е да се заштеди 30% за возилата со SUS мотори и 50% за возилата со нулта емисија на штетни гасови.

Исто така, со воспоставување на нов производствен систем поддржан од вештачка интелигенција и развивање на иновативни процеси, Renault се стреми кон скратено време на производство од само 9 часа за идниот Renault 5 Electric. Тоа би го направило конкурентно со Tesla и целосно електричните марки од Кина, на пример. Во моментов, потребни се 12 до 14 часа за да се изгради целосно електрична верзија на Megane. Времето за развој на возилата ќе се намали од три на две години.

Со поврзување на сите работни станици на целиот екосистем, Групацијата исто така има за цел да го намали времето на испорака за 60 проценти. Последно, но не и најмалку важно, Renault цели кон пофлексибилен индустриски систем и најавува производство на осум нови возила во своите фабрики. Во фабриката во Куритиба, освен Renault Kardian, Французите ќе произведуваат уште еден модел на својата нова модуларна платформа. Во Турција, во фабриката во Бурса, Групацијата ќе произведе четири нови модели до 2027 година.

Слични содржини