Тие што ја следат македонската политичка сцена, знаат кој е Никола Спасов. Како прв човек на агенцијата „Рејтинг“, во изборни кампањи често гостува на телевизија, презентира анкети и проценува која партија и кој кандидат ќе добијат најмногу гласови.

Неделава што измина немаше избори, меѓутоа Спасов повторно беше популарен, посебно на Твитер и на Фејсбук. И тоа само поради неговото „селфи“ со Александер Никс, веќе суспендираниот генерален директор на контроверзната „Кембриџ аналитика“.
Тоа е британската компанија, која е дел од еден од најголемите светски скандали, откако во медиумите, поранешен вработен ја обвини дека за кампањата на Доналд Трамп користела лични податоци на 50 милиони фејсбук-корисници, кои претходно биле користени надвор од овластувањата и од правилата на Фејсбук.
„Мислам дека истрагата многу бргу ќе заврши, претпоставувам за недела до две ќе се дознае вистината“, вели за БИРН Никола Спасов, кој од јануари 2017 година е единствениот претставник на „Кембриџ аналитика“ за Балканот.
Соработката дошла случајно, ги поврзал поранешен колега од факултет. Спасов сега контактира со потенцијалните клиенти од регионов и ги промовира услугите на компанијата.
Откако соработуваат, „Кембриџ аналитика“ работела на две изборни кампањи во регионот, меѓутоа поради природата на работата, тој не може да открие од каде се и кои се клиентите.
„Кембриџ аналитика нема работено во Македонија досега ниту на политички кампањи, ниту за комерцијални клиенти. Има работено на две кампањи во регионот, каде што јас лично сум бил ангажиран. Во тие кампањи апсолутно не биле користени никакви нелегални методи, напротив беа работени професионално и по врвни светски стандарди, преку користење напредни истражувачки и комуникациски алатки.“
Повеќе од текстот на БИРН на следниот линк.