Daimler влегува во производство на електрични батерии

од Vladimir Zorba

Daimler Mercedes-Benz објави дека ќе преземе 33 проценти од акциите на производителот на акумулаторски ќелии Automotive Cells Company (ACC) заедно со оригиналниот основач на проектот Stellantis и TotalEnergies. Според германската фабрика, целта на партнерството е да се помогне „Европа да остане во срцето на автомобилската индустрија и во електричната ера“.

Произведените батерии ќе бидат рециклирани 95% како дел од целта на Daimler за неутралност на јаглеродот до 2039 година, пренесува Automotive News Europe. ACC ќе започне со снабдување на Daimler со технологија за производство на батерии од средината на тековната деценија.

Како дел од договорот, Daimler ќе инвестира во просек три милиони евра во проектот следната година. Производителот изјави дека неговата вкупна инвестиција се очекува да биде нешто помала од 1,2 милијарди евра.

ACC, кој исто така доби 1,3 милијарди евра француско и германско финансирање, се предвидува да бара седум милијарди евра капитал, долг и субвенции за да го достигне посакуваниот капацитет од 120 гигават часови (GWh) до крајот на деценијата. Mercedes ќе стане рамноправен акционер на ACC заедно со Stellanis и TotalEnergies.

Daimler во јули објави дека нејзината цел е да стане „целосно електрична“ до 2030 година. Компанијата планира да изгради осум гигафабрики, вклучувајќи една во САД и четири во Европа со постојни партнери во еден неименуван партнер, со капацитет од најмалку 200 GWh.

Легендарниот производител од Штутгарт во последните неколку месеци претстави електрични верзии на своите водечки модели од С-класа и Е-класа, а планира да понуди и други модели. Smart што Daimler го произведува со кинеската компанија Geely е веќе целосно електричен автомобил, пренесува FT.

Иако европските производители на автомобили составуваат батерии за електрични автомобили, со производството на ќелии, клучните градежни блокови за батерии, доминираат азиските компании. „Заедно со ACC, ќе развиваме и ефикасно ќе произведуваме ќелии и модули за батерии во Европа, прилагодени на специфичните барања на Mercedes-Benz“, вели познатиот германски производител на автомобили.

Според челниците на компанијата, партнерството треба да му обезбеди на Mercedes редовно снабдување. ACC беше лансиран во септември 2020 година како заедничко вложување помеѓу Stellantis и TotalEnergies. Компанијата инвестираше две милијарди евра во фабрика за батерии во Карлсруе, Германија, која треба да произведува од 2025 година.

Првата фабрика во Франција треба да биде отворена во 2023 година.

Слични содржини