Ферари: Нема смисла да се купуваат други брендови на суперавтомобили

од Vladimir Zorba

По рекордната 2022 година кога продаде 13.221 автомобил, Ферари ја престигна својата поранешна матична компанија Стелантис на берзата во Милано пред неколку недели. Со оглед на тоа што Ферари работи подобро од кога било, неговиот извршен директор сака работите да останат такви какви што се.

На конференцијата организирана од Блумберг, Бенедето Виња беше запрашан дали Ферари има намера да купи други производители на автомобили активни во бизнисот со суперавтомобили. 54-годишниот извршен директор го отфрли тоа, велејќи: „Мислам дека нема смисла да купуваме други производители на суперавтомобили“. Тој понатаму спомена дека компанијата ќе продолжи да се фокусира на партнерства со други компании, но нагласи дека е важно луксузниот бренд да ја задржи својата ДНК.

Зборувајќи за другите производители на автомобили, Ферари ќе престане да испорачува мотори на Масерати на крајот на годината кога ќе истече постоечкиот договор.

Ферари има многу работи на хоризонтот, бидејќи ќе претстави три нови модели до крајот на годината, вклучително и нова верзија на SF90 која може да го носи значката „LM“ (Ле Ман) и замена за 812 Superfast.

Првиот електричен автомобил доаѓа во 2025 година, а Бенедето Виња за време на истата конференција рече дека „е-градбата“ (каде што ќе се гради автомобилот со нулта емисија) ќе биде готова следниот јуни.

Само 40 отсто од моделите сè уште ќе имаат SUS подесување до 2026 година, 55 отсто ќе бидат хибридни, а 5 отсто целосно електрични возила. До 2030 година, моделите SUS ќе сочинуваат само 20 проценти од гамата, а хибридите и електричните автомобили ќе сочинуваат по 40 проценти.

Според Automotive News Europe, шефот на Ферари, исто така, изразил желба да „одржи голема флексибилност“ во овој преоден период, бидејќи новата фабрика за склопување ќе се користи и за производство на автомобили со мотори со внатрешно согорување.

Слични содржини