Германија го засилува задолжителното означување на потеклото за повеќе месни производи

од Vladimir Zorba

Од четврток, проширените правила за означување на потеклото ќе важат за месото во ладилниците во германските супермаркети и месарниците.

Потеклото сега мора да биде означено и за непакуваното месо од свињи, овци, кози и живина, како што е наведено во регулативата на германскиот министер за земјоделство, Џем Оздемир. Ова веќе се однесуваше на пакуваната стока и непакуваното говедско месо.

Земјата каде што е одгледувано животното и земјата на колење мора да бидат означени, или со мали знаци или на екрани во продавницата.

„Проширеното барање за етикетирање има за цел да им даде на потрошувачите поголема јасност при купувањето“, рече Оздемир. Ова ќе им овозможи да донесат свесна одлука во корист на домашните производи и да го поддржат германското земјоделство, кое исто така се залага за повисоки стандарди за благосостојба на животните и животна средина во споредба со многу други земји.

Според истражувањето на институтот за истражување на мислење YouGov, мислењата за придобивките од проширеното означување се разликуваат. Истражувањето покажа дека 35% сметале дека тоа ќе има тенденција да влијае на нивните одлуки за купување. 11% целосно веруваат дека ќе биде, а дополнителни 24% барем малку.

Спротивно на тоа, 41% сметаат дека тоа нема да има никакво влијание врз нивните сопствени одлуки за купување – 22% веруваат дека тоа воопшто нема да направи никаква разлика, а 19% рекле дека веројатно нема да има. 14% изјавиле дека воопшто не купуваат месо на шалтер за свежа храна.

Во истражувањето беа анкетирани 4.634 луѓе на возраст од 18 и повеќе години, на 24 јануари 2024 година.

Слични содржини