„Клиенти доведени во заблуда“: Amazon на мета на регулаторите

од Vladimir Zorba

Полскиот регулатор за конкуренција го обвини европскиот огранок на американскиот гигант за е-трговија Amazon дека не ги информирал потрошувачите доволно јасно за разликата помеѓу нарачката и купувањето производ.

Потрошувачите на полската веб-страница на Amazon беа доведени во заблуда за моментот на склучување договор за купување, достапноста на производите, времето на испорака и правата на потрошувачите, објасни UOKiK. Amazon ги третира нарачките од ЕУ примени преку веб-страницата како необврзувачки додека не ја потврди испораката, што значи дека може да ги откаже.

Фразите како „купи сега“ и „продолжи до наплата“ може да ги наведат потрошувачите да заклучат дека купуваат стоки и дека трансакцијата ќе се изврши веднаш по плаќањето, објаснува UOKiK. „Ако потрошувачите знаеја дека нарачката не е купување и дека достапноста на производот и времето на испорака се само проценки, тие можеби нема да ги користат услугите на компанијата“, рече менаџерот на агенцијата Томаш Кростини.

Условите се разјаснети на веб-страницата на Amazon, но потрошувачите тешко ги читаат поради положбата на страницата и малиот текст, заедно со опцијата за плаќање, според регулаторот. Условите за гаранција за испорака, со можност за враќање на парите во случај на доцнење, не се лесно достапни, додава UOKiK, истакнувајќи дека истрагата ја започнала во септември 2021 година по жалбите на потрошувачите.

Доколку приговорите се покажат како основани, Amazon EU се соочува со парична казна до 10 отсто од прометот. Претставниците на Amazon не можеа да бидат контактирани за коментар.

Слични содржини