„Амазон“ и „Епл“ ги враќаат рекламите на „Твитер“

од Vladimir Zorba

„Амазон“ потврди дека повторно ќе започне со рекламирање на „Твитер“ во износ од 100 милиони долари годишно – додека Елон Маск вели дека „Епл“ исто така се согласил повторно да плаќа за промоција на страницата.

Маск ја најави новата аудио алатка на апликацијата, која им овозможува на корисниците да слушаат повици во живо, за време на обемниот разговор на „Twitter Space“s во саботата.

„Епл“ е најголемиот трошач на реклами на „Твитер“. Не е јасно колку се инвестира во мрежата, но Маск свика состанок со главниот извршен директор на компанијата, Тим Кук, во нејзиното седиште во Купертино, Калифорнија, минатата недела.

„Амазон“, „Епл“ и „Твитер“ не одговорија веднаш на барањето на „Ројтерс“ за коментар за ова прашање.

Слични содржини