BMW во 2022 година пред Mercedes и Audi

од Vladimir Zorba

BMW остана најуспешната премиум марка и во 2022 година.

Со продадени 2.100.692 возила (минус 5,1 отсто во однос на 2021 година), BMW е пред германската конкуренција. Mercedes известува за глобални испораки од 2.043.900 единици (минус 1.0%) за 2022 година, а Audi е далеку зад себе со 1.614.231 единици (минус 3,9%).

Сите три брендови затоа забележаа пад во однос на претходната година, но се оптимисти за 2023 година.

BMW, исто така, води кога станува збор за продажба на целосно електрични автомобили.

Само брендот BMW имаше продажба на електрични возила од 172.011 единици (72% раст) во 2022 година, оставајќи ги и Mercedes (117.800, +124%) и Audi (118.196, +44,3%) далеку зад себе.

Слични содржини