Почетна / Магазин / Убавина и Здравје / Уште зачини за слабеење

Уште зачини за слабеење

Ако сакате да влезете во подобра форма, најверојатно веќе ги вложувате потребните напори за да ја постигнете својата цел. Или барем некои од нив.caccc5155b65af01a78d6512e6e48cb9

Покрај контролирањето на храната и избегнувањето на нездравите искушенија, има и други “тајни”, кои ќе ви помогнат да се разделите со досадните килограми, кога станува збор за исхраната. Веќе ви раскажавме за некои зачини за слабеење , време е за втора доза од нив:

Босилок: Комбиниран со свежи домати и сирење моцарела, на пример, тоа е салатата, која дефинитивно не би ве оставила рамнодушни. Босилокот има освен свеж мирис и неколку интересни здравствени придобивки – го регулира крвниот притисок и го опушта нервниот систем.

Сибирски кромид: Тој има мек вкус, кој се комбинира перфектно со јајца во сосови или за попрскување врз месо.

Коријандер: Овој зачин е популарен во готвењето низ целиот свет, вклучувајќи во мексиканската, тајландската и индиската кујна. Коријандерот, како и рузмаринот, имаат антибактериски својства, кои дури можат да ве заштитат од труење со храна.

Нане: Таа е прекрасен додаток кон смутито или во комбинација со лиснат зеленчук како спанаќ и кељ. Ако имате свежи листови од нане, едноставно сипете топла вода врз нив и ќе добиете освежувачки чај без калории.

Магдонос: Тој е богат со витамин К (важен за здравјето на коските), а најголем дел е тоа што може да се најде во текот на годината. Може да го користите во многу јадења, вклучувајќи и да си направите салата со магдонос во која преовладува токму ова растение.

Мајчина душица: Идеална за речиси секое јадење: чорби, супи, грав и т. н. мајчината душица има силен вкус, па користете мала количина од неа.

Рузмарин: Дел од семејството на нане, тој се комбинира одлично со оцетот за салата.Слично на мајчина душичка, рузмаринот содржи антибактериски соединенија и се користи при обработката на месо како природен конзерванс. Исто така овој зачин се поврзува со подобро здравје на срцето и намалување на ризикот од рак.

Оригано: Тоа е полно со антиоксиданси кои го спречуваат оштетувањето на клетките. Сувото оригано е многу фаворизирано во медитеранската кујна, па ако сте решиле да си зготвите нешто вкусно и корисно од оваа кујна, задолжително додадете оригано кон јадењето.

Leave a Reply

Your email address will not be published.