Има автомобили кои по закон не можат да добијат билет за брзо возење

од Vladimir Zorba

Развојот на технологијата е толку брз што луѓето тешко можат да се држат во чекор со неа, а уште полошо е кога станува збор за регулатива и долгиот процес на донесување закони за некои нови технологии, што најдобро можеме да го видиме на примерот со регулација на вештачката интелигенција. Една од работите во иднина која исто така ќе треба да се регулира се автономните автомобили.

Денешните закони се напишани исклучиво за времето кога возачот мораше да биде зад воланот на автомобилот, и иако на некои пазари законите почнаа да се прилагодуваат на робо-таксите, тоа не е случај во американската сојузна држава Калифорнија, чии улици возат автомобили во кои веќе извесно време нема возач.

Имено, поради дупката во законот за сообраќај во Калифорнија, полицијата не може да ги казни автомобилите без возач за брзо возење. Имено, законот вели дека само автомобил со возач може да се казни.

Билет за возило во движење не може да се издаде ако се работи во режими без возач, според интерна белешка на началникот на полицијата во Сан Франциско, Бил Скот.

Иако не можат да бидат казнети за пребрзо возење, овие возила не се имуни на казни за непрописно паркирање, па затоа компјутерите мора да внимаваат и каде се паркираат.

Меѓутоа, додека во Калифорнија, барем досега, не ги земаа предвид робо-такси-возилата и законите што треба да важат и за возилата во кои нема возач, во другите сојузни држави каде што се тестираат робо-такси, законите се прилагодиле на ситуацијата.

Така, во Тексас и Аризона постои регулатива која се однесува на автономните автомобили кои подлежат на закони, како и на возилата управувани од луѓе. Значи, ако робо-такси вози побрзо од дозволеното, во тие држави исто така треба да се казни.

Слични содржини