Проблеми за Tesla на кинескиот пазар

од Vladimir Zorba

Кинескиот пазар станува сè повеќе загатка за сите не-кинески производители на автомобили или, подобро кажано, за сите брендови кои не се домицирани.

Повеќето европски брендови имаат проблеми со продажбата, особено во време кога на локалниот пазар беснее ценовна војна, односно попусти.

Истото со Tesla, чија продажба на електрични возила произведени во Кина падна за 18 отсто во април, според новите податоци.

Според „ХАК“, Tesla продал 62.167 автомобили минатиот месец, произведени во неговата фабрика во Шангај, што е за повеќе од една шестина помалку од бројот од април 2023 година, според прелиминарните бројки од Кинеската асоцијација на производители на патнички автомобили (CPCA).

Податоците, исто така, открија дека продажбата паднала за 30 отсто во споредба со март 2024 година.

Приказната оди подалеку од границите на Кина бидејќи дел од Model 3 и Model Y се произведуваат за други азиски и европски пазари. Пад ќе има и во тој сегмент бидејќи и другите пазари се ладат во однос на продажбата на електрични автомобили.

Пред неколку години се чинеше дека Tesla ќе биде големиот победник на електричната транзиција, но големиот раст на кинеските производители сериозно го тестира тој заклучок.

Слични содржини