Најголемиот светски саем за играчки во Нирнберг промовира игри за возрасни

од Vladimir Zorba

Најголемиот саем за играчки во светот во германскиот град Нирнберг оваа година се фокусира на игри и играчки за возрасни.

Тој беше отворен во вторникот и експертите веруваат дека оваа целна група со високи трошоци има голем потенцијал за индустријата. Оваа година околу 2.000 изложувачи од 70 земји ги изложуваат своите производи на саемот.

Играчките кои привлекуваат повеќе од само деца се дел од корпоративната филозофија на производителот на дрвени градежни блокови Kapla.

„Возрасните не си играат само со децата за да им приредат задоволство“, вели пронаоѓачот Том ван дер Бриген. „Тие самите се забавуваат со тоа, а децата го чувствуваат тоа“.

Ван дер Бриген ги измислил рамните дрвени блокови за да ги рекреира зградите како што е Ајфеловата кула, како и животни и возила.

Фудбалот на маса Tipp-Kick, исто така, е фокусиран и на децата и на возрасните веќе 100 години, рече Матијас Миег, управен директор на семејниот бизнис од југозападна Германија.

Но, други производители сега откриваат дека играчките сè уште можат да им се допаднат на возрасните и сакаат да се прошират во оваа област.

Playmobil, чии теми досега беа концентрирани на деца до 10-годишна возраст, сега исто така сака да привлече тинејџери и возрасни со колекционерски фигури на познати личности и „манга“ херои.

Други фокусни точки на саемот вклучуваат лиценци за филмови, серии или компјутерски игри и одржливи играчки.

Слични содржини