Приходите на Фејсбук ги надминаа очекувањата, го користат три милијарди луѓе

од Vladimir Zorba

Мета, матичната компанија на Фејсбук и Инстаграм, објави профит од 5,7 милијарди долари за првиот квартал од оваа година, надминувајќи ги очекувањата за периодот во кој го намалуваат бројот на вработени.

Вкупниот приход на Мета беше 28,6 милијарди долари, додека бројот на луѓе на Фејсбук се искачи на нешто помалку од три милијарди, пишува Би-Би-Си.

„Нашата заедница продолжува да расте“, рече извршниот директор Марк Закерберг.

„Ние, исто така, стануваме поефикасни за да можеме побрзо да изградиме подобри производи и да се ставиме во посилна позиција да ја исполниме нашата долгорочна визија“, рече тој.

Мета гледа „можност да претстави ВИ агенти на милијарди луѓе на начини кои ќе бидат корисни и значајни“, им рече Закерберг на инвеститорите.

Иако понуди неколку детали, тој рече дека Мета „истражува искуства за разговор во Ватсап и Месенџер, алатки за визуелно креирање на објави и реклами на Фејсбук и Инстаграм, и на крајот видео и мултимодални искуства“.

Компанијата има за цел да ја комерцијализира својата комерцијална генеративна вештачка интелигенција, придружувајќи му се на Гугл во пронаоѓањето практични апликации за технологијата – бидејќи индустријата е преплавена во возбуда за нејзините способности.

Мета ја основа истражувачката лабораторија за вештачка интелигенција на Фејсбук во 2013 година, но сè уште не го направила големиот пробив на ова поле како што имаат некои други големи технолошки компании – како Мајкрософт.

Но, Закерберг инсистираше на тоа дека Мета повеќе не заостанува во изградбата на својата инфраструктура за вештачка интелигенција и рече дека генеративните производи со вештачка интелигенција на Мета, кои можат веднаш да создаваат реченици и графики, ќе бидат објавени во наредните месеци.

Слични содржини