Колку заработуваат најследените сметки на Инстаграм по објава? (инфографик)

од Vladimir Zorba

Instagram не е само една од најголемите платформи за социјални медиуми, туку и една од најпрофитабилните за креаторите.

И покрај тоа што има помалку корисници од платформите како Facebook и YouTube, повисоката стапка на ангажман на Instagram придонесе мрежата да има најголеми трошоци за рекламирање денес.

Во 2023 година, просечните трошоци за реклами на Instagram се проценуваат на 3,56 долари за клик, повеќе од сите платформи освен LinkedIn.

За познатите личности со најмногу следбеници на Instagram и брендовите кои се обидуваат да профитираат од нивните следбеници, ова се преведува во милиони трошоци за некои спонзорирани објави.

Пабло Алварез ги визуелизираше врвните сметки на Instagram и нивната проценета заработка по спонзорирана објава, користејќи ги податоците на HopperHQ од септември 2022 година.

Слични содржини