BMW: револуционерен напредок во технологијата на батерии

од Vladimir Zorba

„Анксиозност предизвикана од ограничен опсег“, т.е. стравот да останете заглавени некаде на патот без „гориво“ (и станици за полнење никаде на повидок), останува една од главните пречки за масовното прифаќање на електричните автомобили.

Сепак, новата технологија за батерии на BMW може многу да ги ослободи луѓето од тој страв, бидејќи може да обезбеди опсег од над 965 километри со едно полнење.

Новата технологија пристигнува приближно во исто време кога германскиот производител склучи партнерство со компанија од Мичиген наречена One Next Energy за да создаде батерија од „двојна хемија“ наречена „Gemini“. „Двојна хемија“ всушност значи дека батеријата има и литиум-железо-фосфатни ќелии за пократки патувања, како и ќелија без анода која се активира по 150 километри за да ја напојува батеријата за подолги патувања.

Спецификите за тоа како сето тоа функционира веројатно најдобро им се оставаат на експертите за батерии, но резултатот е дека новиот BMW iX ќе може да помине 978 километри со едно полнење, што е потврдено преку тест циклусот WLTP.

Повеќето други електрични возила не можат ниту да се приближат до тие вредности. За споредба, моделите како Lucid Sapphire Air и Tesla Model S во моментов имаат најдолг досег, со 687 и 637 километри, соодветно, иако е непобитно утврдено дека Tesla ги преувеличува своите проценки за автономија.

Сепак, BMW iX со новата батерија се уште не е достапен. One Next Energy треба да го усоврши системот за комерцијализација, но резултатите од раните тестови изгледаат ветувачки.

Друг фактор што треба да биде корисен за намалување на познатата „анксиозност“ е да се направат станиците за полнење сеприсутни, дури и во пооддалечените области.

Слични содржини