LinkedIn достигна 1 милијарда членови и воведува алатки за барање работа со вештачка интелигенција

од Vladimir Zorba

Во средата, LinkedIn воведе четбот со вештачка интелигенција, еден вид „тренер за барање работа“. Деловната социјална мрежа во сопственост на Microsoft го прослави достигнувањето на 1 милијарда членови оваа недела, најавувајќи ажурирање на својата понуда Premium LinkedIn достигна 1 милијарда членови и воведува алатки за барање работа со вештачка интелигенција со дополнителни алатки за генерирање вештачка интелигенција.

Обновената услуга Premium ќе користи вештачка интелигенција (ВИ) за да понуди приспособени совети за кариера, да открие скриени можности и да го рационализира процесот на барање работа. Новото Premium искуство одговара на зголемениот јаз во вештините со кои се соочуваат денешните професионалци. Според LinkedIn, 65 отсто од вештините се очекува да се променат до 2030 година.

Асистентот за вештачка интелигенција на LinkedIn ќе ја анализира активноста и интеракциите на корисникот за да открие релевантни сознанија и следни чекори. На пример, може да предложи вештини за градење, статии за читање или врски до кои треба да се стигне врз основа на кариерата на корисникот. Ќе ја преземе работата за анализа на написи, видеа и објави со долги форми и ќе предложи идеи за тоа како информациите може да ви бидат корисни.

Најзабележителниот нов додаток на LinkedIn е чет-ботот напојуван со вештачка интелигенција кој служи како „тренер за барање работа“. Овозможено од јазичниот модел OpenAI GPT-4, четботот може да го анализира вашиот профил и искуство за да ги процени вашите квалификации за одредена улога.

Премиум корисниците можат да го активираат четботот директно од огласот за работа и да поставуваат прашања како „Дали сум квалификуван за оваа улога? и „Како можам најдобро да го претставам моето искуство?“ Четботот ќе го анализира вашиот профил и ќе даде проценка, пишува CNBC.

Според Еран Бергер, потпретседател за инженерство на производи на LinkedIn, изградбата на инфраструктура за поддршка на четботот бара значителни инвестиции.

Овие нови функции доаѓаат бидејќи LinkedIn се обидува повторно да го забрза растот на приходите. Компанијата пред две недели објави речиси 700 отпуштања, главно од областа на инженерството. Сепак, со 1 милијарда членови ширум светот, LinkedIn останува најголемата светска професионална мрежна платформа.

Иако целта на овие понуди е да им помогне на повеќе луѓе да најдат работа, тие ја нагласуваат посветеноста на LinkedIn да им помогне на луѓето да постигнат повеќе со вештачката интелигенција.

Слични содржини