Американската социјална мрежа “Фејсбук” соопшти дека воведува големи промени , велат светските агенции.

News Feed ќе им даде предност на фотографии и публикации на семејството и пријателите на сметка на содржината објавена од трговски марки, медиуми, познати личности и други страници.

Можеби резултатот ќе резултира со помалку време потрошено од корисниците во водечката социјална мрежа.

Промената ќе доведе до поголемо оптоварување на социјалните контакти и односи , според менаџерот на производот News Feed, Џон Хегман.

“Ова е голема промена “, изјави тој за АФП.

Луѓето, всушност, ќе потрошат помалку време на Фејсбук, но ние ќе се чувствуваме добро, бидејќи ќе го направиме нашето време поминато повеќе вредно “, истакна Хегман.

На пример, семејното видео ќе се смета за поважно за да обрне внимание отколку за ѕвезда или омилен ресторан.

Сметаме дека комуникацијата меѓу луѓето е поважна од пасивно за исхрана содржина , истакна Хегман и додаде дека ова ќе биде една од најважните промени кои се правеле.

Коосновачот и шеф на “Фејсбук” Марк Цукерберг изјави дека поврзувањето на луѓето и зајакнувањето на комуникациите во реалниот свет се приоритети за компанијата.

Гугл, Твитер и Фејсбук се под притисок бидејќи дозволуваат ширење лажни вести.

Токму во та функција Фејсбук претстави серија промени за решавање на ова прашање.