Наставниците во Германија предупредуваат: Секој четврти ученик не знае правилно да пишува

од Vladimir Zorba

Наставниците во Германија изразуваат загриженост поради се поголемиот проблем со кој се соочуваат во образовниот систем. Проблемите со ракописот стануваат се поизразени кај децата во основно, предупредува Франц-Јозеф Мајер (61), претседател на Здружението за образование на Долна Саксонија. Децата пишуваат надвор од дадените редови, почнуваат да пишуваат на средината на страницата и генерално имаат нечитлив ракопис, детално објаснува Мајер.

„Нашите ученици забораваат да пишуваат. Се чини дека ракописот денес не се цени. Поради пандемијата Ковид-19 што доведе до затворање на училиштата и укинувањето на пишувањето и форматирањето на оценувањата, овие проблеми дополнително се влошија“, вели Мејер. .

Мејер ја нагласува важноста на ракописот за развојот на интелигенцијата, нагласувајќи како пишувањето ја стимулира активноста на мозокот и развојот на фини моторни вештини, пишува списанието „Fenix“.

Штефан Ѓул (59), шеф на германското здружение на наставници, повикува на итна акција, сугерирајќи дека основните училишта треба да воведат повеќе активности за пишување, како што се диктат и есеи, бидејќи личните рачно напишани пораки се заменуваат со дигитални комуникации. Ѓул ја нагласува важноста на пишувањето за поттикнување на креативноста, но исто така ја признава и важноста на дигиталната писменост.

Алармот за падот на вештините за пишување кај учениците се вклучи уште во мај 2023 година. Потоа беше објавено истражувањето на Институтот за развој на квалитет во образованието кое откри дека четвртина од учениците во четврто одделение немаат соодветни вештини за пишување. . Министерката за образование Бетина Старк-Ватцингер изрази загриженост за опаѓањето на основните вештини кај учениците, нагласувајќи ја итната потреба од зајакнување на основните вештини како читање, пишување и пресметувања, кои се клучни за успех во образованието.

Слични содржини